بهاری

ساخت وبلاگ

به عمل پاک کردن حساب کاربری تلگرام یا همان حذف اکانت تلگرام ، دیلیت اکانت تلگرام گفته می شود . امکان دیلیت اکانت تقریبا در همه شبکه های اجتماعی و همین طور تلگرام وجود دارد به این دلیل که گاهی برای بسیاری از کاربران پیش می آید که دیگر قصد ندارند در تلگرام فعالیت کنند و یا اینکه قصد فروش سیم کارت خود را دارند و بنابراین نیاز به دیلیت اکانت دارند تا خریدار سیم کارت نتواند به اکانت تلگرام آن ها دسترسی پیدا کند . دلیت اکانت تلگرام مزایایی هم دارد . به عنوان مثال در صورتی که توسط یکی از دوستان خود بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد با حذف اکانت تلگرام می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید و با ثبت نام مجدد با همان شماره مجددا با دوستی که شما را بلاک کرده بود گفتگو کنید . البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که بیش از حد اقدام به دیلیت اکانت تلگرام کنید توسط تلگرام جریمه خواهید شد و اجازه دسترسی به حساب کاربری تان برای مدتی از شما سلب خواهد شد بنابراین در استفاده از دلیت اکانت تلگرام دقت لازم را به خرج دهید . برای حذف اکانت تلگرام باید از طریق وب سایت اقدام کنید چرا که این قابلیت داخل خود اپلکیشن تلگرام وجود ندارد . به نقل از اینترنت کمک برای انجام این کار وارد سایت https://my.telegram.org/deactivate شده و در صفحه باز شده شماره ی اکانت تلگرام خود را که می خواهید آن را حذف کنید وارد کرده روی دکمه Next کلیک کنید . اکنون کد ارسال شده به تلگرام خود را وارد کرده روی دکمه sign in کلیک کنید و در صفحه بعدی دکمه Done را بزنید . در مرحله بعد از شما تایید اینکه آیا از حذف اکانت خود اطمینان دارید یا خیر گرفته می شود که با تایید آن اکانت تلگرام شما به صورت کامل حذف خواهد شد . برای کسب اطالاعات بیشتر در خصوص دیلیت اکانت تلگرام می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.inteetkomak.com/a/v/آموزش-دیلیت-اکانت-تلگرام

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 16:37

زمانی که فایلی را از سیستم خود پاک کنید این فایل به سطل زباله یا همان Recycle Bin منتقل می شود . این فایل از روی کامپیوتر شما به صورت دائمی پاک نمی شود و در سطل آشغال سیستم شما باقی می ماند . فایل هایی که در Recycle Bin سیستم شما ذخیره می شوند فضای درایو C شما را اشغال می کنند و باعث کندی سیستم شما می شود . پس بهتر است آن را زود به زود خالی کنید . بهترین کار بر ای خالی کردن Recycle Bin زمان بندی خودکار برای خالی کردن سطل آشغال ویندوز است . با انجام این کار در صورت فراموشی نیز سطل زباله ویندوز شما پر نمی ماند و سر وقت و زمان خود خالی می شود . به نقل از سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل هیواتک دو روش برای زمان بندی پاک کردن اتوماتیک Recycle Bin وجود دارد . روش اول استفاده از Task Scheduler ویندوز می باشد . برای استفاده از این روش از قسمت start ویندوز در قسمت سرچ عبارت Task Scheduler را سرچ کنید و آن را اجرا کنید . در پنجره ای که برای شما باز می شود در سمت راست بر روی گزینه Create Basic Task … کلیک کنید .  در پنجره دیگری که برای شما باز می شود می توانید توضیحاتی در خصوص Task جدیدی که می خواهید ایجاد کنید وارد نموده و گزینه  Next را انتخاب کنید. در مرحله بعد پنجره Task Trigger برای شما باز می شود می توانید بازه زمانی مورد نظر خود برای Task ایجاد شده را تعیین کنید . بعد از انتخاب بر روی دکمه Next کلیک کنید .  در مرحله بعد باید تاریخ و زمان شروع پاک کردن سطل آشغال ویندوز خود را وارد نمایید . بسته به اینکه در مرحله قبل چه بازه زمانی را برای این کار در نظر گرفته باشید پارامترهای این مرحله متفاوت خواهند بود . به عنوان مثال در صورتی که گزینه Monthly را انتخاب کرده باشید در این قسمت گزینه های Months و Days برای شما فعال خواهد شد که در آن می توانید ماه ها و روزهایی که برای این کار مد نظرتان است را تعیین کنید . سپس بر روی دکمه Next کلیک نمایید .  در مرحله بعدی گزینه Start a program را انتخاب کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید . گزینه Start a program را انتخاب کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید .  در کادر program/script عبارت cmd.exe را تایپ کرده و در کادر Add Arguments عبارت /c "echo Y|PowerShell.exe -NoProfile -Command Clear-RecycleBin" را وارد کنید و بر روی دکمه Next کلیک کنید روی دکمه Finish کلیک کنید . حال باید به پنجره اصلی Task Scheduler رفته و بر روی نام Task ی که ایجاد کرده بودید کلیک کنید و بعد از انتخاب آن در سمت راست بر روی قسمت Run کلیک کنید . جهت مطالعه مراحل پاک کردن فایل های سطل آشغال ویندوز بصورت خودکار می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/558/راهنمای-خالی-کردن-اتوماتیک-سطل-آشغال-ویندوز-.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 13:55

واتس آپ به تازگی مورد توجه قرار گرفته یکی از مهم ترین ویژگی های آن می توان به تماس صوتی رایگان اشاره کرد که این امر را با کیفیتی راضی کننده به کاربران عرضه می کند. همچون لایو لوکیشن تلگرام در واتساپ نیز می توانید موقعیت مکانی خود را برای دیگران ارسال کنید . برای مکان یابی از طریق واتساپ ابتدا اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید. از لیست کانتکت های خود فردی که قصد دارید موقعیت مکانی برایش ارسال کنید را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده علامت + را انتخاب کنید. در پاپ آپ باز شده گزینه Locations را انتخاب کنید. اگر بخش لوکیشن گوشی شما غیر فعال باشد در این مرحله پیغامی مبنی بر فعال کردن آن دریافت می کنید.  بعد از پیدا شدن لوکیشن شما توسط واتساپ گزینه Share Live Locations انتخاب کنید. بدین صورت لایو لوکیشن واتساپ ارسال می شود . به نقل از سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مکان یاب واتساپ برای زمانی که می خواهید آدرس جایی را برای شخصی ارسال کنید یا هنگامی که خودتان می خواهید مکانی را پیدا کنید بسیار کاربرد دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک زیر مراجعه کنی :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/554/آموزش-فرستادن-لوکیشن-در-واتس-اپ.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 13:46

ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که شمارا وادار کند ایمیل ناشناس ارسال کنید برای فرستادن ایمیل به صورت ناشناس از سه روش می توانید اقدام کنید . به نقل از رایانه کمک هیواتک اولین و ساده ترین روش برای ارسال ایمیل به صورت ناشناس ساخت اکانت جیمیل بدون وارد کردن اطلاعات حقیقی شماست که در این روش  تنها راه پیگیری از طریق IP شما می باشد که با آن اقدام به ارسال ایمیل ناشناس کرده اید. در این روش شخص پیگیری کننده تنها می تواند نزدیک ترین سرور گوگل نزدیک شما را ردیابی کند اما IP شما در سرور گوگل ذخیره می ماند. اگر این سطح از امنیت در مخفی بودن هویت شما کافی نیست می بایست جلوی ردیابی آی پی خود را نیز بگیرید که پیشنهاد می کنیم به جای شرکت های تغییر آی پی رایگان شرکت های معتبر در این زمینه را انتخاب کنید. بعد از اتصال به این سرویس ها آی پی شما قابل پیگیری نیست مگر در شرایطی که از مقامات قضایی گوگل تقاضای پیگیری IP شما را داشته باشند تا شرکت تغییر دهنده ی آی پی این امکان را در اختیارشان قرار دهد. روش دوم استفاده از سرویس Send Anonymous Mail  می باشد که از اصلی ترین وظایف آن ارسال ایمیل به صورت ناشناس است. تنها مشکل این روش این است که در این سرویس فقط می توانید پیام یک طرفه ارسال کنید و شخص دریافت کننده ایمیل ناشناس قادر به پاسخگویی نیست. به همین دلیل اگر قصد دارید پاسخی از ایمیل ارسالی خود دریافت کنید از دیگر روش ها استفاده نمایید. روش سوم برای ارسال ایمیل به صورت مخفی استفاده از سرویس Protonmail است . این سرویس نسبت به بقیه ی روش ها بهتر عمل کرده و بستری برای مکالمات ناشناس به صورت کاملا ایمن را فراهم می کند. از مهم ترین ویژگی های این سرویس ویژگی End-to-End Encryption می باشد که پیام های شما را هنگام ارسال و ذخیره شدن کاملا ایمن می کند و هیچکس قادر به خواندن آن ها نیست. این برنامه به صورتی طراحی شده است که حتی مدیران سازنده این سرویس نیز نمی توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/556/ارسال-ایمیل-به-صورت-ناشناس.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 13:39

همانطور که می دانید در ورد می توانید عملیاتی همچون تایپ فرمول ریاضی در ورد ، پا نوشت در ورد ، عمودی نوشتن در Word و .. را انجام دهید. اما برای انجام بعضی از  این کارها نیاز است واحد اندازه گیری Word که اینچ است را به واحد اندازه گیری رایج یعنی سانتی متر تبدیل کنید . به نقل از هیواتک برای تبدیل اینچ به سانتیمتر در ورد یا تبدیل خط کش word از اینچ به سانتیمتر ابتدا نرم افزار ورد را اجرا کنید. در منوی File گزینه Options را انتخاب کنید . در پنجره باز شده روی گزینه Advanced کلیک کنید. در بخش Display گزینه Show measurements in units of را انتخاب و این بخش را روی Centimeters تنظیم کنید. اکنون ok کنید . تبدیل اینچ به سانتیمتر در word برای شما انجام شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/557/آموزش-تبدیل-اینچ-به-سانتیمتر-در-ورد.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 13:30

تمام شبکه های اجتماعی قابلیت ساخت گروه را به کاربران خود ارائه می دهند . اینستاگرام نیز در راستای جلب نظر کاربران خود این قابلیت را به کاربران خود ارائه داد . اما چگونه گروه اینستاگرام بسازیم ؟ برای ساخت گروه اینستاگرام ابتدا برنامه را اجرا کرده، وارد بخش Home که به شکل یک آیکون خانه است شوید. گزینه Mailbox که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید . برای شروع یک چت خصوصی بر روی دکمه به علاوه + در گوشه بالا و راست صفحه کلیک کنید. در این مرحله شما می توانید در بخش Share a photo or a video عکس و ویدئو و در بخش Send message پیام متنی ارسال کنید.در مرحله بعد، می توانید شخص یا اشخاصی را که مایلید پیغام شما را ببیند انتخاب کنید. در قسمت Suggested لیست افرادی را که اخیرا با آن ها چت داشته اید را می توانید ببینید. در صورتی که فرد مورد نظر در این لیست نیست می توانید در قسمت Search نام او را سرچ کنید. افرادی که در این لیست انتخاب می کنید تشکیل یک گروه را می دهند شما ماکزیمم می توانید 15 نفر را برای تشکیل یک گروه اینستاگرام انتخاب کنید.  در مرحله آخر دکمه Send را انتخاب کنید. ممکن است تعداد گروه های اینستاگرام شما زیاد شده و بسیاری از آن ها برای شما غیر ضروری باشند. امکان حذف گروه اینستاگرام در این پیام رسان وجود دارد برای انجام این کار وارد برنامه شده و به بخش Mailbox وارد شوید . از میان لیست مکالمات موجود که نمایش داده می شود، انگشت خود را روی گروه یا فردی که مایل هستید حذف شود قرار داده و به سمت چپ بکشید.  گزینه Delete را انتخاب کنید. در صورتی که نمی خواهید گروه اینستاگرام را پاک کنید و تنها می خواهید گروه را ترک کنید یا به اصطلاح از گروه لفت دهید در همان بخش Mailbox از لیست مکالمات موجود گروهی که می خواهید از آن خارج شوید را انتخاب کرده بر روی علامت تعجب که در سمت راست صفحه قرار دارد رفته و گزینه Leave Conversation را انتخاب کنید. جهت آموزش تصویری ساخت گروه اینستاگرام می توانید به سایت هیواتک یا لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/181/ساخت-گروه-اینستاگرام-و-حذف-گروه-ساخته-شده-در-اینستاگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 15:32

به نقل از رایانه کمک هیواتک یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند باز نشدن اینستاگرام است . در صورتی که شما هم با مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید مواجه هستید ، ابتدا اقدام به پاک کردن حافظه کش و دیتا اینستاگرام خود نمایید . گر بعد از پاک کردن حافظه اینستاگرام ، مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید شما حل نشد برنامه اینستاگرام را حذف و مجددا نصب نمایید . البته به این نکته توجه داشته باشید که حتما آخرین نسخه اینستاگرام را نصب نمایید . برخی از کاربران از مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل شکایت داشتند و اظهار کردند که در صورت استفاده از اینترنت وای فای منزل مشکل باز نشدن اینستاگرام را داشته اند . در صورتی که با مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی مواجه هستید باید تنظیمات اینترنت گوشی خود را اصلاح نمایید . برخی دیگر از افراد که از ADSL استفاده می کنند با مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت مخابرات مواجه هستند و هنگام ورود به اینستاگرام با ارور Couldn't refresh feed مواجه می شوند و قادر به مشاهده پست ها و متن های جدید نیستند . برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در صورتی که از اینترنت ADSL استفاده می کنید ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید . به قسمت تنظیمات وای فای وارد شوید . روی نام مودمی که از طریق آن به اینترنت متصل هستید انگشت خود را نگه دارید . در پنجره جدیدی که باز می شود Modify network config را انتخاب کنید . تنظیمات صفحه جدید را مطابق تنظیمات زیر تغییر دهید . گزینه SAVE را انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/252/راهنمای-حل-مشکل-باز-نشدن-اینستاگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 166 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 15:06

بسیاری از کاربران هنگام استفاده از نرم افزار ورد دچار مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد و به هم ریختگی کلمات در هنگام تایپ کردن می شوند . هنگامی که می خواهید در متن فارسی خود از کلمات انگلیسی استفاده کنید باید به این نکته توجه کنید که در زبان فارسی چینش کلمات از راست به چپ است و در زبان انگلیسی این چینش از چپ به راست می باشد. این موضوع در نرم افزارهای تایپ نیز رعایت شده است. بنابراین در هنگامی که شما چینش کلمات را در تایپ فارسی بصورت راست چین مشخص کرده اید طبیعتا در هنگام وارد کردن کلمات لاتین به مشکل بر خواهید خورد. برای تایپ کردن اصولی متون در زبان فارسی در اولین قدم قبل از شروع تایپ باید چینش کلمات را به صورت راست به چپ تعیین کنید . با انجام این کار می توانید به نرم افزار بفهمانید که در حال تایپ فارسی یا انگلیسی هستید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تایپ فارسی word می توانید به سایت کمک تلفنی به سوالات کامپیوتر هیواتک مراجعه کرده یا روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/91/رفع-مشکل-تایپ-همزمان-فارسی-و-انگلیسی-در-ورد.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 157 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 14:55

هنگ کردن تلگرام از مشکلات شایع اخیر کاربران این شبکه ی اجتماعی است . مهم ترین دلیل لود نشدن تلگرام ، مسئله کش در تلگرام است. تصاویر و ویدئوهایی که شما در گروه ها و کانال های مختلف در طول روز دریافت می کنید در حافظه گوشی شما ذخیره می شوند و هرچه تعداد این گروه ها و کانال ها بیشتر باشد به همان میزان تعداد این تصاویر و ویدئوها بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربران در تنظیمات گوشی خود گزینه Save to gallery را غیر فعال کرده اند و تصور می کنند که با این کار مانع از ذخیره تصاویر و ویدئوها در حافظه گوشی خود شده اند که این طور نیست و حتی با غیر فعال بودن این گزینه تمامی تصاویر و فایل های دریافتی در تلگرام و در حافظه گوشی شما ذخیره شده اند و این به معنی حافظه نهان یا کش در تلگرام است. دلیل دیگر کرش دیتا تلگرام کافی نبودن حافظه داخلی گوشی است در صورتی که حافظه داخلی گوشی پر شده باشد هیچ فایلی قابل دانلود شدن در حافظه نیست و به همین دلیل فایل باز نخواهد شد. برای اینکه از وضعیت حافظه داخلی گوشی خود آگاهی داشته باشید  در قسمت تنظیمات گوشی خود وارد قسمت Storage شوید و در صورتیکه حافظه گوشی شما پر شده فایل های غیر ضروری را از حافظه گوشی خود پاک کنید. یکی دیگر از دلایل می تواند تغییر آی پی دیتای شما باشد . شما می توانید با استفاده از برنامه های تغییر IP بفهمید که آیا این مشکل به ارتباط اینترنتی شما وابسته است یا خیر . سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل و کامپیوتر هیواتک حل مشکل هنگ کردن تلگرام را در سه روش شرح داده است که برای مشاهده مراحل روش ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/169/رفع-مشکل-هنگ-کردن-تلگرام-و-کرش-دیتا-در-تلگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 137 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 14:41

توسعه دهندگان اینستاگرام به دلیل حجم بالایی که این برنامه پر طرفدار از حافظه و اینترنت گوشی را مشغول می کند ، نسخه ی دیگری از این اپلکیشن را تحت عنوان اینستاگرام لایت ارائه داده است . اینستاگرام لایت چیست ؟ به نقل از هیواتک اینستاگرام لایت نسخه سبک اینستاگرام است که همان ویژگی ها را در اختیار کاربرانش می گذارد اما با این تفاوت که در این نسخه حجم کمتری از گوشی اشغال می شود و بهای اینترنت کمتری می پردازید. اینستاگرام لایت را می توانید در گوگل پلی با حجم 537کیلوبایت برای گوشی های اندرویدی خود دانلود کنید. در این نسخه نیز می توانید استوری بگذارید ، لایو بگیرید ، کامنت بگذارید لایک کنید و بقیه امکانات نسخه اصلی را در اختیار داشته باشید اما با این تفاوت که در نسخه اینستاگرام لایت نمی توانید ویدیو آپلود کنید و یا دایرکت ارسال نمایید. در اینستاگرام لایت برای دیدن ویدیو های افراد لازم است روی آن ضربه بزنید تا پلی شود این در صورتی است که در نسخه اصلی اینستاگرام ویدیو ها به طور خودکار اجرا می شوند. در نسخه لایت اینستاگرام شما با سرچ کردن کلمه ای  تمامی دسته بندی های آن مثل تگ ها ، پروفایل ها و هشتگ ها را یکجا مشاهده می کنید در صورتی که در اینستاگرام تمامی عنوان ها دسته بندی شده اند. شاید یکی دیگر از دلایل محبوبیت اینستاگرام وجود بخش ادیت عکس آن باشد که این ویژگی در نسخه لایت اینستاگرام دیده نمی شود با این حساب می توانید نسخه اندروید اینستاگرام لایت را روی گوشی خود نصب کنید و به مرور زمان متوجه تغییرات و رفع باگ های این اپلیکیشن شوید. در صورتی که می خواهید در مورد دانلود Instagram Lite برای اندروید و آیفون اطلاعات کسب کنید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/555/اینستاگرام-لایت-نسخه-سبک-اینستاگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:47

بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل زیادی به دانلود از اینستاگرام دارند . اما همان طور که می دانید در اینستاگرام امکان دانلود عکس و فیلم به صورت مستقیم وجود ندراد . برای دانلود فیلم از اینستاگرام باید از نرم افزارهای دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده نمایید . اما روش هایی نیز برای دانلود فیلم اینستاگرام وجود دارد که به نقل از اینترنت کمک برای شما شرح می دهم . یکی از روش هایی که برای دانلود فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار وجود دارد استفاده از نسخه وب اینستاگرام می باشد . به این صورت که ابتدا نرم افزار Inteet Download Manager را دانلود و نصب کنید . با استفاده از مرورگر فایرفاکس وارد سایت اینستاگرام شوید و در اکانت خود لاگین کنید . روی فیلم مورد نظر خود کلیک کنید تا فیلم شروع به پخش شدن نماید . به این ترتیب آیکون برنامه اینترنت دانلود منیجر را مشاهده خواهید کرد . اگر آیکون اینترنت دانلود منیجر را مشاهده نکردید روی صفحه راست کلیک کنید سپس گزینه دانلود توسط IDM را انتخاب کنید . گزینه "دانلود فایل تصویری" را انتخاب کنید و در صفحه جدیدی که باز می شود گزینه "شروع دانلود" را انتخاب کنید . به این ترتیب دانلود فیلم اینستاگرام برای شما انجام خواهد شد . همانطور که گفتیم برای دانلود فیلم از اینستاگرام به جز روش گفته شده باید از نرم افزار استفاده کنید . بهترین نرم افزار دانلود فیلم از اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید InstaSave و برای سیستم عامل iOS می توان نرم افزار InstaSave Report for Instagram را معرفی کرد که برای آموزش روش استفاده از آن ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید  :

 

www.inteetkomak.com/a/v/چگونه-از-اینستاگرام-فیلم-دانلود-کنیم

 

یکی دیگر از روش هایی که برای دانلود فیلم از اینستاگرام وجود دارد استفاده از سایت های دانلودر می باشد . مثلا سایت Downloadgram که برای دانلود از اینستاگرام باید ابتدا وارد سایت شده و لینک فیلم مورد نظر خود را در کادر موجود کپی کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید . سایت w3toys نیز یکی از سایت های خود برای دانلود از اینستاگرام است .

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:41

مطمئنا کلمه ریپورت تلگرام را شنیده اید یا ممکن است ریپورت تلگرام برای شما اتفاق افتاده باشد . اما سوال اینجا است که ریپورت تلگرام چیست ؟ در صورتی که فردی وارد حریم شخصی دیگران شود و برای کسی که شماره او را در لیست کانتکت های خود ندارد پیام بفرستد و طرف مقابل هم او را به عنوان مزاحم به تلگرام معرفی کرده و Report Spam را انتخاب کند ، مشخصات فرد خاطی به عنوان اسپمر در سرور تلگرام ثبت می شود و در صورت تکرار این عمل اکانت این فرد ریپورت می شود . البته گزینه Report Spam در صورتی نمایان می شود که طرفین شماره یکدیگر را نداشته باشند یا یکی از آن ها شماره دیگری را نداشته باشد . در صورتی که اکانت شخصی در تلگرام ریپورت شود ، این فرد فقط می تواند در گروه ها فعالیت کند و فقط می تواند به PV کسانی برود که هر دو طرف شماره یکدیگر را داشته باشند و زمانی که این فرد شماره کسی را داشته باشد ولی طرف مقابل شماره او را ندارد قادر به ارسال پیام برای او نخواهد بود  . اگر در هنگام ارسال پیام برای فردی در تلگرام در کنار پیام شما ، علامت تعجب قرمز نشان داده می شود و پیام شما ارسال نمی شود شما به عنوان اسپم شناخته شده و ریپورت در تلگرام شده اید . برای رفع ریپورت تلگرام سه روش را به نقل از رایانه کمک شبانه روزی هیواتک برای شما شرح می دهم . روش اول به این صورت است که باید ابتدا یک ایمیل به [email protected] بفرستید و در بخش Subject کلمه Spam را وارد کنید . و یک متن موجه را تایپ کرده و ارسال کنید . در صورتی که نمی دانید متن خود را چگونه بنویسید یا به زبان انگلیسی تسلط ندارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و از متن آماده استفاده کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/228/راهنمای-خارج-شدن-از-ریپورت-تلگرام.html



روش دوم استفاده از  ربات رفع ریپورت تلگرام است . روی آیکون سرچ در قسمت بالا سمت راست نرم افزار تلگرام تپ کنید و در کادری که باز می شود آی دی spambot@ را سرچ کنید و پس از ورود به ربات ریپورت تلگرام در پنجره ای که باز می شود روی START تپ کنید . در این مرحله گزینه OK go ahead را انتخاب کنید . سپس گزینه No I'll never do any of this را انتخاب کنید . سپس مجددا باید شرح دهید که علت ریپورت شما چیست . ( می توانید برای استفاده از متن آماده از لینک فوق استفاده کنید ) در این مرحله تلگرام اکانت تلگرام شما را بررسی و رفع ریپورت می کند و در مواردی حتی تاریخ دقیق خارج شدن از ریپورت تلگرام را نیز ذکر می کند . روش سوم از طریق تنظیمات خود تلگرام است به این صورت که ابتدا وارد تنظیمات شده سپس وارد قسمت Ask a Question شوید .  در پنجره ای که باز می شود روی دکمه Ask تپ کنید . به زبان انگلیسی از اپراتور تلگرام تقاضا کنید که شما را رفع ریپورت تلگرام نماید .

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:34

کانفیگ کردن مودم یکی از کار های اصلی بعد از خریداری مودم و اینترنت است . کانفیگ کردن مودم به معنای تنظیم کردن آن برای وصل شدن به اینترنت است. شما مودم را حداقل یک بار باید تنظیم کنید تا بتوانید با دستگاه های مختلفی به اینترنت آن متصل شوید . در این پست می خواهم به نقل از سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک در مورد تنظیمات مودم دی لینک یا کانفیگ مودم دی لینک برای شما صحبت کنم . اصلا چرا باید مودم را کانفیگ کنیم ؟ برای جلو گیری از هک شدن و بعد ها یا برای رفع مشکل باز نشدن سایت ها با تغییر DNS اینترنت یا ... نیاز به ورود به صفحه تنظیمات مودم و ایجاد تغییراتی در تنظیمات آن دارید . قبل از هر چیزی باید با چراغ های روی مودم آشنا شوید . چراغ های روی مودم دیلینک را به ترتیب از چپ به راست برای شما دوستان عزیز شرح می دهم . روشن بودن چراغ Power به معنای اتصال صحیح آداپتور برق مودم است . چراغ LAN نشان دهنه اتصال LAN به یک دستگاه دیگر است . روشن بودن چراغ Wireless نشان دهنده فعال بودن قسمت وایرلس مودم است . چراغ WPS مربوط به مدل WPS است که یک استاندارد تنظیمات امنیتی شبکه های وای فای است . روشن بودن چراغ USB نشان دهنده اتصال یک دستگاه USB است . روشن بودن چراغ DSL به صورت ثابت نشان دهنده وجود سرویس ADSL روی خط تلفن متصل شده به مودم است . سبز بودن چراغ اینترنت مودم نشان دهنده این است که تنظیم مودم اینترنت به صورت صحیح انجام گرفته و اتصال مودم با اینترنت هم برقرار است . برای مشاهده مراحل تنظیمات مودم dlink 2740u می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/195/راهنمای-تنظیمات-مودم-دی-لینک-و-کانفیگ-مودم-دی-لینک-.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:26

با آمدن اینتر نت نسل 3 و 4 در ایران اپراتور های دیتا های همراه اول و ایرانسل نیز آن را به کاربران خود ارائه دادند . تنظیمات اینترنت یرانسل کار ساده ای است . ایرانسل بسته های متنوعی برای کاربران ارائه می کند تا شما مجبور نباشید با تعرفه آزاد به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. چراکه تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل بسیار بالاست. برای فعال سازی اینترنت 4g و 3g ایرانسل باید وارد تنظیمات گوشی خود شده و مشخصات اتصال به شبکه خود را به صورت APN: mtnirancell و 10.131.26.138: WAP 1.0 Proxy و Port: 9201 تغییر دهید . در گوشی های آیفون مقدار APN به صورت خودکار شناسایی می شود و نیازی به تنظیم مجدد آن ندارید. برای مطالعه بیشتر در خصوص اینترنت همراه ایرانسل می توانید به سایت مشاوره تلفنی هیواتک یا لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/66/فعال-سازی-اینترنت-همراه-ایرانسل.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:17

سامانه همتا یک سامانه به هدف  جلوگیری از قاچاق گوشی و واردات غیر قانونی تلفن های همراه طراحی شده است . این سامانه محلی برای ثبت اطلاعات گوشی های موبایل است . درواقع سامانه همتا رجیستری گوشی را برای افراد راحت کرده است  . در حقیقت سامانه همتا اطلاعات گوشی های موبایلی که در دست مردم است شناسایی کرده و در بانک اطلاعاتی خود ذخیره می کند تا بتوان به سادگی از قاچاق بودن یا اصل بودن گوشی های خود مطمئن شویم. برای دسترسی به این سامانه از طریق سایت سامانه همتا و اپلکیشن همتا می توانید اقدام کنید . اما قابلیت هایی که برای رجیستری گوشی در سامانه همتا قرار دارد از طریق سایت همتا در دسترس تر است . در این سایت امکاناتی چون استعلام اصالت گوشی از طریق کد IMEI گوشی ، فعال سازی گوشی موبایل بعد از خریداری گوشی ، انتقال مالکیت گوشی بعد از فروش گوشی ،  ثبت گوشی تعمیراتی برای گوشی هایی که کد IMEI آن ها بر اثر تعمیرات سخت افزاری تغییر کرده است . ثبت گوشی مسافری برای افرادی که از خارج از ایران برای خود گوشی خریداری کرده اند .

به نقل از سایت رفع مشکلات رایانه ای اینترنت کمک هر گوشی موبایلی که وارد کشور می شود پس از پرداخت عوارض مربوطه، دارای یک کد فعال سازی می شود. این کد در اختیار فروشنده قرار می گیرد و باید در هنگام فروش گوشی، آن را به خریدار تحویل دهد. خریدار پس از استعلام اصالت گوشی از طریق کد IMEI ، باید با استفاده از آن کد ، گوشی خود را فعال نماید. به این فرآیند ، ثبت رجیستری گوشی موبایل می گوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.inteetkomak.com/a/v/با-سامانه-همتا-آشنا-شوید

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 ساعت: 18:46

اکثرا کاربران دوست دارند اخرین بازدید تلگرام خود را مخفی کنند . به نقل از هیواتک در تلگرام به صورت پیش فرض آخرین وضعیت آنلاین بودن افراد یا آخرین زمان خواندن پیام های افراد نمایش داده می شود. این امکان باعث می شود امکان ردیابی وضعیت آنلاین بودن افراد فراهم شده و مشکلاتی را ایجاد کند. برای رفع این مشکل ، در تلگرام می توانید وضعیت اخرین بازدید خود را از دید دیگران مخفی نگه دارید. اما باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب این گزینه ، وضعیت دوست شما نیز برای شما قابل نمایش نخواهد بود. یعنی این وضعیت ، به صورت دوطرفه کار می کند. برای فعال کردن وضعیت recently تلگرام ابتدا وارد تنظیمات تلگرام شده گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید . در قسمت بالای صفحه گزینه Last Seen  را انتخاب کنید. حال می توانید به دو شکل عمل کنید . اول این که وضعیت آنلاین بودن خود را برای همه دوستان خود مخفی کنید. برای این کار گزینه Nobody را انتخاب می کنید. دوم وضعیت آنلاین بودن خود را فقط برای دوستان خود نشان می دهید و سایرین شما را recently می بینند. برای انجام این کار گزینه My Contacts را انتخاب می کنید. وضعیت آنلاین بودن خود در تلگرام را فقط برای تعدادی از دوستان خود باز می گذارید. برای انجام این کار ابتدا گزینه Nobody را تنظیم می کنید و سپس در قسمت پایین صفحه ، گزینه Always Share With  را لمس می کنید. اکنون باید دوستان خود را که دوست دارید وضعیت انلاین بودنتان را ببینند انتخاب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مخفی کردن وضعیت تلگرام می توانید روز لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/103/مخفی-کردن-انلاین-تلگرام-و-اخرین-بازدید-تلگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 ساعت: 16:35

یکی از مشکلات نرم افزار تلگرام این است که امکانات بکاپ گیری از پیام ها در آن موجود نیست . گاهی اوقات یک چت در تلگرام برای شما بسیار پر اهمیت است اما اگر به طور اتفاقی آن چت پاک شود برای برگرداندن محتوای چت باید چه کاری انجام دهید ؟ بهتر است قبل از اتفاق از آن جلوگیری کنید و پیام های خود را ذخیره کنید ، اما برای ذخیره پیام های تلگرام چه باید کرد ؟ آیا امکان بکاپ گرفتن از پیام های تلگرام وجود دارد ؟ به نقل از رایانه کمک هیواتک برای بک آپ گرفتن از تلگرام می توانید از نرم افزار هایی مانند telegram backup.jar یا تله بکاپ استفاده کنید . روشی نیز برای ذخیره پیام ها در تلگرام وجود دارد که میخواهم برای شما دوستان عزیز شرح دهم . نحوه ذخیره پیامهای تلگرام این گونه است که  از طریق کامپیوتر وارد مرورگر خود شوید . وارد سایت اصلی تلگرام شوید .  در صفحه باز شده شماره تلگرام خود را با کد 98+ وارد کنید .  یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود ، آن را در قسمت enter your code وارد کرده و next را بزنید .  با وارد کردن کد صفحه تلگرام شما باز می شود . برای ذخیره مکالمات تلگرام روی چتی که می خواهید آن را ذخیره کنید کلیک کنید .  بعد از باز شدن صفحه چت در بالای صفحه سمت راست روی سه خط کلیک کنید . در پنجره باز شده جدید روی گزینه print… کلیک کنید . برای سیو کردن مسیر جدیدی را مشخص کنید ، سپس نوع سیو را PDF قرار دهید .  ذخیره مکالمات تلگرام شما با موفقیت انجام شد . می توانید از تمام چت های خود فایل pdf درست کنید ، از این فایل پرینت بگیرید یا به اشتراک بگذارید .  برای مشاهده مراحل ذخیره مخاطبین تلگرام می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/362/بک-آپ-گرفتن-از-تلگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 ساعت: 16:34

همیشه نگهداری از سی دی درایور های کامپیوتر  کار سختی بوده است در همین راستا معمولا هنگام نصب ویندوز جدید به مشکل شناخته نشدن سخت افزارهایی مثل کارت گرافیک و صدا و غیره مواجه می شویم. یکی از مشکلاتی که کاربران ویندوز های 7 ، 8 و 10 پس از نصب ویندوز با آن روبرو می شوند نصب نشدن کارت گرافیک آنبورد آنهاست . به نقل از سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک برای دانلود درایو کارت گرافیک از سایت اینتل به این صورت است که باید ابتدا وارد سایت اصلی اینتل شوید . سپس  در اولین قسمت از سمت راست باید نوع سخت افزار درخواستی را مشخص کنید . سپس صفحه ای باز می شود که باید مدل دقیق ویندوز خود را تعیین کنیم. دقت کنید که به طور مثال ویندوز 8 با 8.1 کاملا فرق دارد. پس ویندوز خود را از روش مشاهده مشخصات کامپیوتر ، به طور صحیح انتخاب کنید . اکنون یک صفحه برای شما باز می شود که باید از بین آن ها دانلود درایور اینتل مربوط به پردازنده کامپیوتر خود را انجام دهید . همانطور که قبلا گفتیم شما باید درایوری را دانلود کنید که سازگاری با پردازنده سیستم شما داشته باشد. برای انجام این کار به صورت تک تک بر روی درایورهای لیست شده کلیک کنید. داخل هر یک از آنها مشخص شده است که این مدل با چه پردازنده هایی سازگاری دارند . برای مشاهده دقیق تر دانلود کارت گرافیک  Intel می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/105/روش-دانلود-درایور-کارت-گرافیک-اینتل-و-نصب-کارت-گرافیک-آنبورد.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 ساعت: 16:33

هنگام نوشتن پروژه های دانشگاهی و یا پایان نامه ممکن است بخواهید توضیح بیشتری در خصوص یک کلمه یا عبارت ارائه دهیم ولی نمی دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم. نوشتن پاورقی می تواند مشکل را حل کند . پاورقی پایان نامه و کتاب و ... چیست ؟ حتما در هنگام مطالعه کتاب ها، مجلات و ... مشاهده کرده اید که در کنار بعضی از کلمات عددی گذاشته شده و در پایین صفحه توضیحی در خصوص آن کلمه ارائه شده است. این توضیح می تواند ارائه نویسنده، تاریخ، عنوان، نظر نویسنده، مرجع اطلاعات و ... باشد. به برچسب، یادداشت یا مرجع که درپایین صفحه در یک کتاب یا سند قرار داده می شود پاورقی گفته می شود. با استفاده از Footnote در ورد به راحتی میتوان پاورقی به سند ورد افزود. برای اضافه کردن پاورقی در ورد  برنامه ورد را اجرا کرده، بعد از کلمه ای که می خواهید برایش پاورقی ایجاد کنید. یک بار کلیک کنید و سپس بر روی تب Reference رفته گزینه Insert footnote را انتخاب کنید. در این حالت به طور اتوماتیک به پایین صفحه منتقل می شوید و می توانید توضیحات مربوط به کلمه مورد نظر را در پاورقی بنویسید. برای حذف پاورقی در ورد  عدد پاورقی را انتخاب کرده و دکمه Delete کیبورد را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این کار هم برای عدد متن و هم برای عدد پاورقی لازم است انجام شود. در صورتی که بخواهید همه پاورقی ها را به صورت یک جا حذف کنید درون متن کلیک کنید و از تب Home در قسمت Editing دکمه Replace را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود بر روی دکمه More کلیک کنید. در قسمت Special  بر روی گزینه Footnote mark کلیک کنید تا کد " e^ "  در قسمت Find what ظاهر شود. قسمت Replace width را خالی گذاشته و بر روی دکمه Replace all کلیک کنید. به این ترتیب همه پاورقی ها حذف خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاورقی در ورد می توانید روی لینک زیر کلیک کنید یا به سایت رایانه کمک شبانه روزی هیواتک مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/173/ترفند-های-نوشتن-پاورقی-در-ورد.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 ساعت: 16:31

همیشه آپدیت های خودکار گوشی های اندروید باعث آزار کاربران است . مصرف حجم اینترنت و تخلیه باتری از مهم ترین مشکلاتی است که آپدیت خودکار اندروید به وجود می آورد . همانطور که می دانید آپدیت برنامه های نصب شده در اندروید توسط نرم افزارهایی مثل بازار و Google play انجام می شود . برای جلوگیری از دانلود خودکار گوشی  به قسمت تنظیمات گوشی خود وارد شوید . در این بخش گزینه About Phone یا About Device را انتخاب کنید . در این مرحله برای لغو بروزرسانی اندروید گزینه system update را انتخاب کنید . در مرحله بعد بر روی گزینه auto-download system update و سپس گزینه Do Not auto-download system update تپ کنید.  این گزینه ها ممکن است در ورژن های مختلف اندروید کمی متفاوت باشد . به عنوان مثال در اندروید 6 برای لغو بروز رسانی اندروید ، در قسمت About device تیک گزینه Download update automatically را بردارید . برای جلوگیری از آپدیت و نصب برنامه های ناخواسته در اندروید از طریق گوگل پلی برنامه گوگل پلی را باز کرده و از قسمت منوی برنامه گزینه Settings را انتخاب نمایید . گزینه  Auto-update apps را انتخاب کنید . در پنجره ای که باز می شود برای جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید گزینه Do not auto-update apps را فعال کنید . در صورتی که می خواهید در خصوص آپدیت خودکار اندروید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به سایت رایانه کمک شبانه روزی هیواتک یا لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/224/راهنمای-جلوگیری-از-آپدیت-خودکار-برنامه-ها-در-اندروید.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 14:31